آیا می آیورودا درمان بیماری مزمن کلیه با سطح کراتینین بالا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیورودا طب سنتی هند است، این اثر قابل توجهی در درمان بعضی از بیماری، برخی از مردم تعجب اگر آن را می تواند بیماری مزمن کلیه با سطح کراتینین بالا را درمان می کند، زیرا هیچ درمان اثر وجود دارد در درمان این بیماری تا این زمان.

مردم واقعا از بیماری مزمن کلیه ناراحت به طور جدی، آنها حتی می تواند به طور معمول زندگی می کنند، چه رسد به کار. به طوری که آنها به دنبال برخی از روش های درمانی جدید را به عنوان یک جایگزین از دیالیز است که از راه های معمول برای کاهش سطح کراتینین بالا است، اما با بسیاری از عوارض جانبی. آیورودا به عنوان یکی از درمان طبیعی است در خط نامزد شده است. در حال حاضر ما تا به نگاه چه نوع از درمان آن است.

آیورودا چیست؟

آیورودا هدف برای کنترل بیماری کلیوی بیماران از طریق برنامه رژیم غذایی، شیوه زندگی، تصفیه خون، تنقیه درمانی، روغن های گیاهی، ورزش و غیره. با انجام این، می تواند وضعیت کلی سلامت افراد را بهبود بخشد و دستیابی به اثرات درمانی زیر است:

تقویت داروها برای کنترل قند خون

حفظ شکل بیماران

گردش خون پاک بیماران

بهبود وضعیت روحی و روانی خود را

افزایش ایمنی بیماران

از بین بردن علائم و عوارض

از معرفی آن، ما می دانیم که آن را برای درمان CKD مفید است. اما در چین، ما باید درمان دیگری است که به عنوان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی شناخته می شود، از آن شده ثابت شده است که یکی از اثرات درمانی در CKD درمان و کاهش سطح کراتینین بالا. با کمک آن، عملکرد کلیه های آسیب دیده بیماران را می توان تعمیر و عملکرد باقیمانده کلیه را می توان محافظت می شود. این نه تنها می تواند علائم این بیماری را کاهش دهد اما همچنین می تواند این بیماری را از ریشه آن را درمان کند.

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات در مورد درمان CKD و یا سطح کراتینین بالا، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما مراجعه و یا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

آیا می آیورودا درمان بیماری مزمن کلیه با سطح کراتینین بالا





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، آیورودا، سطح کراتینین بالا، آیا می توانم آیورودا درمان بیماری مزمن کلیه با سطح کراتینین بالا ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: